Videá
TECHNICKÉ:
POZNÁMKA - keď končíte naplnenie, je potrebné zdvihnúť strmeň do výšky páčky a až potom odmontovať striekačku, aby sa Vám nenabrala bublinka do strmeňa. Veľa mechanikov toto správne nerobí (odmontujú striekačku keď je strmeň dole, olej vyteká a naberie sa bublinka). Áno, Magury majú silný výkon aj s bublinkou v strmeni. Brzda sa však vtedy nespráva optimálne, môžete natrafiť na problém že sa Vám nebude dariť vycentrovať strmeň tak, aby kotúč nešúchal, brzda bude "kvíliť" a nebudete to vedieť odstrániť ale bublinka sa môže aj po čase presunúť do páčky, čo spôsobí mäkký chod páčky.
Ako sa robí odvzdušnenie na páčke (náprava stavu, keď je páčka mäkká alebo sa samovoľne mení bite point).
všimnite si vyvŕtanú dierku na striekačke v bode , do striekačky dáte 20ml oleja a 5ml vzduchu - keby tam nebol vzduch, podtlak by bol príliš silný, mohol by poškodiť bladder.
POZNÁMKA - nesnažte sa našróbovať odvzdušňovací šrób do portu na páčke, strhnete závit!!! Magura páčky sú dizajnovane len na zasunutie striekačky, je tam kónická dierka, spojenie páčka / striekačka je práve dosť tesné.
Ako sa vymieňa páčka na MT brzdách.
Vysvetlenie ergonomického nastavenia, rady od profesionálnych jazdcov
Magura YouTube kanál (prezentačné a technické videá)
-----------------------------------------------------
ČO VŠETKO DOKÁŽU SPONZOROVANÍ JAZDCI:
Fabio Wibmer (svetová hviezda technického jazdenia)
Danny MacAskill (svetová hviezda technického jazdenia)
Loic Bruni (3 násobný majster sveta v MTB DH, víťaz svetových pohárov)
Loic Bruni (predstavuje Magura MT7 na svojom biku - 1. diel)
-----------------------------------------------------
PROMO VIDEÁ:
Ako prebieha výroba bŕzd vo fabrike